Tuesday, December 15, 2009

Mati lah dikau

BISMILLAHIRROHMAANIRROHIIIIM





dunia ini amat nyanyuk.

aku tak sepatut nya hidup dalam keadaan begini,

fitrah atau anugerah aku tak pduli,

kerna aku tidak bisa menjinakkan nya lagi,

kerna keasyikannya adalah kesakitan di mahsyar,

oleh itu,

lenyaplah kau buat seketika,

matilah dikau buat sementara,

jgn sampai mati dulu,

baru nok tepuk dahi,

ho..tubik doh klate aku,

hahahaha,

ok aku sambung balik,(seriyes2)


oh,mati

tak nak mati pon mati

nak mati sangat2 pon mati

hidup segan mati x mahu pon mati,

hidup mati mati x segan pon mati,

rindui lah mati

tapi,jangan kita mencari mati pula en,

sbb,

mati ni,

kita cari pon dia datang,

kita x cari pon dia datang,

oh...

mati.

ingin saja ku rendam otakku didalam 'Laut Mati'

agar sentiasa lekat dalam akal ku,

ingin saja aku pakai kontek lense yg bertulis MATI kat mata aku,

supaya tidak lagi aku melihat segala benda yg mematikan hati aku,

ingin saja aku ukir MATI kat kedua tanganku,

agar..ah kau pikir la sendiri..aku blur jap bahagian ni,

oh Mati,

kalau aku mati lepas tulis puisi ni,

adkah syurga?..adakah bidadari sume dok tunggu aku..

"abg na'im2..dah lame kiteorg tunggu u tau..",rengek Ainul Mardhiah(selaku ktua segala bidari syurga) disahut oleh anggukan beribu2 bidadari syurga mengelilingi aku...

ADAKAH BEGITU??...

ataupon,

urghhhh...tanak aku sebut yang satu lg,,

cukuplah sekadar bermain sekelumit di jiwa ku,

dan ingat lah aku dan kelian,

MATI

MATI

MATI weh...





beginikah wajahku disyurga nanti bila dikerumuni sang2 bidadari..


wallahua'lam

3 comments:

  1. muahuahuahuah. hensem la abang naim. lame i tunggu u~

    ReplyDelete
  2. aku pasrah..
    terpaksa terima hakikat yg aku ni hensem..
    xpe..
    mungkin ini ketentuan buatku..

    ReplyDelete
  3. abg naim!!!
    hensemnye!!
    hahaha
    x bleh blah dowh post kau..
    huhu..nice!!(especially part Ainul Mardhiah 2...mmg impian stiap lelaki..)

    ReplyDelete