Sunday, December 20, 2009

lagu sepukul..

RANJAU MENAWAN




Gerak langkahmu,memikat hati,

lirik senyummu manis sekali,

namun kini,aku menyedari,

dia adalah ranjau berduri,

yang semestinya daku lalui,

untuk menguji iman dihati

setinggi mana ketaqwaan,

sekuat mana keimanan

janganlah kau cuba,

menggoda diriku,

membuang waktu dan tenagamu,

cintaku hanya,

cinta abadi

cinta ALLAH,

ALLAHU RABBI..

ALLAH YA RAHMAAN
ALLAH YA RAHIIM
ALLAH YA RAHMAAN
ALLAH YA RAHIIM
ALLAH YA RAHMAAN
ALLAH YA RAHIIM

Senyumanmu itu racun berbisa

menggugat naluri,

menggoda jiwa,


walau rupamu amat menawan

namunku tetap pilih yang beriman

janganlah kau cuba menggoda dirku,

membuang waktu dan tenagamu

cintaku hanya

cinta abadi

cinta ALLAH

ALLAHU RABBI

ALLAH YA RAHMAAN
ALLAH YA RAHIIM
ALLAH YA RAHMAAN
ALLAH YA RAHIIM
ALLAH YA RAHMAAN
ALLAH YA RAHIIM





ini adalah skadar lagu dr kumpulan nowseeheart.panjang lagu ni 3 minit 48 saat..tapi aku suka liriknye.sbb tu aku post..amacam bro?..aku layan nasyid skang..halamak..baru onemalaysia en!..whaha..nnt aku soh cawak a.k.a izat rasnan tolong cari kod gitarnye..this song is dedicated to ol my buddies out there act...

bsama2 pos kali ni,
aku nak post satu pic aku ngn mmbe2 zaman dulu kala punya..zaman agogo dulu nih..tp xpe..skadar kenangan ye bro...bak kate org,dikenang rindu,dibuang sayang,diingat malu,dilupa jangan,dicoret harum,dipadam hilang,dihilang timbul,ditimbul jelma,disepak aib,ditumbuk teranjang..dan segala di yg bemain difikiran korg..

No comments:

Post a Comment