Saturday, October 24, 2009

al haajatu tufattiqul hiilah

bismillaahirrohmaanirrohiim..

salam 'alaik..
kemahuan mgatasi halangan(tajuk kek ateh)

awwalan,aku nak btaukan.la' fi waqtii ma ana muwaajihah al-masaail fi muddati towiilah duuna tawaqqaf..korg paham kan..ini la kali pertama aku alami nya ..innallaha sami'un 'aliiim la ckp ko..kullu insaan ma'i la yamkin an yafhaham ghoriizatal syakhsii....ablah!..kaada ai'yuqtal qalbi..aku harap taun depan datang dengan cepat..entri aku kali ni bukan pasal perasaan..aku tolak tepi bab tu..tolak tepi ye..bukan buang!..tapi,sanhi jamii' amri..insyaALLAh..aku akan berusaha..tapi skang ni aku rasa cam aku ni tin kosong..kalu dihentakkan dirinya berbunyi kuat,mengalihkan pandangan,tapi kalau diintai di dalam nya,..kosong..kesimpulan nya....ana makziq!...ana ana fil wirthoh!katsirun masaail...ya ALLAH,tusaa'iduni...

p/s:sori,aku tulis b. arab sket2(tu pon men tibai)..sbb aku x nk luah perasaan scara direct..
wallahua'lam.

No comments:

Post a Comment